Uživatelsky jednoduchá a líbivá, obsahově výstižná a přehledná a nákladově nízkorozpočtová. Taková je naše OnePage New Generation. V základu se jedná o jednostránkový web s možností blogu na samostatné podstránce. Samozřejmostí je přizpůsobení vzhledu jak pro stolní počítače, tak pro chytré telefony.
A jak se sluší a patří, OnePage New Generation je navržena tak, aby uspokojila požadavky na kvalitní internetovou prezentaci za obstojný peníz jak drobných živnostníků, tak i velkých firem.
Mrkněte se na ukázky naší práce a sami zhodnoťte, jak se vám líbí.
Jedná se o prezentaci umělecké práce člověka, který se zabývá rytím kovů, především zbraní. Dominantou webu je úvodní fotka vystihující vlastní práci rytce s rychlým odkazem na kontakt a služby.
Následují sekce „Služby” s přehledem vlastních služeb a sekce „O mě” s krátkým seznámení s osobou rytce, jeho koníčky a posláním. Dále v sekci „Reference” najdete ukázky vlastní tvůrčí činnosti s efektem přiblížení detailu fotky. Perličkou je sekce „Moje práce v číslech” se zajímavými čísly, kterými se může rytec pyšnit.
Své vlastní články a novinky ohledně řemesla, pořádaných výstav a jiných akcí, tvorby či koníčku myslivosti může sám vlastník webu přidávat do sekce „Novinky”. Tato sekce umožňuje proklik na samostatnou podstránku a plní funkci blogu.
Celou prezentaci uzavírá přehled kontaktních údajů. Sekce „Kontakt” obsahuje identifikační údaje, mapu se znázorněním kontaktních míst a přímý proklik na sociální sítě Facebook a Instagram.
Webové stránky pro
MESgroup Czech s.r.o
Vlastníkem je expandující strojírenská firma
Jedná se o rozsáhlejší korporátní web graficky respektující firemní brand s pěti jazykovými mutacemi a pracovním portálem. Seznámení s firmou demonstruje úvodní slider se třemi rotujícími slidy. Každý slide je tvořen vlastní fotkou z prostředí firmy, nadpisem, krátkým popisem a tlačítky s rychlým odkazem.
Následují sekce s přehledem služeb a informací z prostředí firmy. Sekce „O nás” pomocí tří tematických fotografií vystihuje vize a priority společnosti. Zajímavostí je banner s čísly jako ukazateli úspěšnosti, časová osa s důležitými milníky, které se ve firmě udály od jejího založení a výčet zaměření firmy. Nesmí chybět reálné ukázky realizovaných zakázek v sekci „Reference”. Z hlediska technologií se má firma čím chlubit a tak v sekcii „Technologie” představuje svůj kompletní strojový park včetně fotek a technických parametrů zařízení.
Nabídka volných pracovních pozic je představena jak na hlavní stránce, tak poté na samostatném pracovním portálu pod názvem „Práce v MESU”, kam se dostanete proklikem přes hlavním stránku. Zde najdou zájemci o práci kromě aktuálních pracovních nabídek také informace o pracovních benefitech a hodnocení firmy vlastními zaměstnanci.
Kontaktní informace s uvedením kontaktních osob, identifikačními údaji, mapou a proklikem na sociální sítě nesmí chybět v sekci „Kontakt”.